sâmbătă, 22 martie 2008

Primul



Cum se tot intorc lucrurile, si ce ciudat graviteaza...
Ma chinui de ceva vreme sa imi fac curaj sa ma ocup mai serios de blogging. Am o groaza de ganduri pe care vreau sa le impartasesc, dar din pacate prea putin timp. Si uite asa...aproape in fiecare weekend imi planific sa compun "Primul" post, dar ma iau cu altele...si ma trezesc weekendul viitor.
Dar acum, printr-o conjunctura nefericita ma vad nevoita sa stau in casa cel putin o saptamana, cu o groaza de timp la dispozitie. Si, ca in totdeauna, imi fac planuri si planuri privind numarul impresionant de activitati culturale (socio- nu pot) pe care le voi face eu in aceasta "cel putin o saptamana". Si primul lucru...evident...scriu acest post. Nu ca asta nu ar fi o sambata obisnuita, ca toate celelalte. Dar numai perspectiva a 9 zile de stat in casa...si deja timpul parca s-a dilatat si toate trebile cotidiene au disparut, lasand loc unei jumatati de ora in care sa ma astern electronic in spatiul virtual.
Acum...de la vorba pana la fapta e cale lunga. Sa vedem cat de...productiva voi fi si dupa cele 9 zile de izolare. Ca de...lauda e mare, si intentiile multe si frumoase
Sa auzim numai de bine si...la cat mai multe intalniri.

6 comentarii:

Anutza spunea...

de ce stai in casa atata timp? ce-i cu izolarea? vezi ca nu face bine la nimic! sper ca esti ok! Take care!!!!!!

Anonim spunea...

Baga mare Pinky! Fii mai curajoasa in post-uri, ca doar nu vrem sa citim despre stilouri in fiecare zi.

Pinky spunea...

:)) pai o iau si eu incet, incet...sa vedem unde ajung :P

blue spunea...

Nu cred in "blogging" ca scop in sine. E un surogat electronic de jurnal, doar ca blogul ti-l incredintezi cunoscutilor si mai putin cunoscutilor fara ipocrizia cu care-ti uitai intentionat jurnalul in banca pentru a ti-l citi colegul :)
Pe blog scrii ceea ce ai vrea sa pastrezi in timp sau ceea ce ai vrea sa afle lumea asta mare. E placut sa uiti de el si sa-ti amintesti din timp in timp cand iti da iar sufletul pe-afara : )

Anonim spunea...

Daca tot ai inceput cu ....penita, inseamna ca ai ceva de spus ! Tot ceea ce ne inbogateste mintea si sufletul e demn de stiut ! gata sunt pe receptie...ascult...Ce spuneai de intentiile multe si frumoase ....Eu

Iulia spunea...

Welcome!