vineri, 27 martie 2009

Fabrica de hand-made

Cum am plecat eu din Bucuresti, s-a umplut orasul de locuri/ lucruri/ evenimente, care mai de care mai interesante, unde macar virtual as vrea sa ajung. Lucru care nu poate decat sa ma incante. Asa ca mi-am propus ca, daca eu nu am cum sa ajung, macar sa impartasesc stirea celor care au ramas "acasa", ca macar ei sa se bucure de creativitatea romanilor.
Fabrica hand-made va avea loc pe 5 aprilie (pus strategic, imediat dupa zilele de salar) in ...Fabrica, si dupa cum arata site-ul lor, pare ca va fi ceva cu adevarat minunat pentru cei pasionati de toate lucrurile lucrate manual, si care in ultima vreme ne ibraca mainile, urechile si umerii.

2 comentarii:

Papusha spunea...

Sa stii ca nu e neaparat nevoie sa pleci sa traiesti the dutch style ca sa nu mai stii ce e prin Bucuresti.. si living Corbeanca style te poate aduce in aceeasi stare.. :-)

Pinky spunea...

Da, imi imaginez. Si in Stefan cel Mare ajunsesem aproape de starea asta. Doar ca aici...e ceva mai pregnanta. Totul e sa nu ne lasam coplesiti ;)
Asa ca fugi si profita de Bucuresti!