marți, 15 aprilie 2008

Banul, bata-l vina....

Stiti cum e, in viata nu le poti avea pe toate. Chiar ma amuzam cu un coleg, care imi spunea ca atunci cand era el tanar si putea sa plece in…Africa spre exemplu, nu avea bani. Acum, ca are bani, nu mai are cum. Si uite asa, el nu va vedea in veci Africa.
Ei bine, si eu am ajuns astrazi sa bodogan idea de verzisori/ albastriciori si alti “ori”. Aveam un plan. Un plan maret, care m-ar fi dus si pe mine, nu in Africa, dar…pe acolo. Si uite ca, dupa aproape doua saptamani de gandit, dupa ce am ajuns la concluzia ca…da, vreau sa fac…sa-i zicem de acum inainte…”chestia”, am trecut la etapa a doua a procesului, si anume…calculele financiare. Ei bine, aici treaba s-a imputit. Rau de tot. Si aici, am ajuns la concluzia colegului meu. Cand poti nu ai cu ce, si cand ai cu ce, nu mai poti.
Pacat. Tare pacat ca trebuie sa ne ducem traiul amarastean intre a putea si a avea cu ce. Si da, la acest moment, bodogan faptul ca am ramas aici in gaura asta, in loc sa am duc pe un job de 1100 de euro, fara perspective prea promitatoare, dar care mi-ar fi permis sa fac „chestia”. Dar asta e…sometimes you win, sometimes you loose.
Astept promovarea, pentru a putea trece si eu in categoria, am cu ce dar nu mai pot.

Un comentariu:

Anutza spunea...

vreau sa stiu ce e chestia! adica imi imaginez ca am mai vorbit despre asta dar nu stiu daca s-a pastrat! imi place tare ca scrii mai des! kisses!