miercuri, 14 mai 2008

Lisabona - Pilot Episode

Deci, da, se pare ca in continuare nu am parte de internet in viata mea. Dupa exilul de o luna la Targoviste, acum sunt la Lisabona pentru o saptamana. Evident, nici aici nu am parte de tehnologia atat de draga mie. Exista un amarat de wireless in holul hotelului, si asta e tot.
Daaaar, totusi pot sa profit de faptul ca in aceasta saptamana am un program destul de lejer, asa ca, o sa scriu posturile in timpul liber, si seara la hotel doar o sa intru 5 minute sa le fac…publice. In clipa in care nu o sa mai apara nimic saptamana asta, inseamna fie ca am dat de greu si nu am apucat sa scriu nimic, fie ca ma distrez prea tare si nu mai am timp de alea 5 minute. Asa ca…sa auzim numai de bine. Si de-o fi sa nu ne auzim…sa fie din al doilea motiv.

Niciun comentariu: