miercuri, 28 mai 2008

Pitziponceala

Mai nou la mine in department este la mare moda site-ul www.pitzipoanca.org. Va recomand sa intrati doar daca aveti nervi de otel si stomace asisderea. Ei bine, ieri m-am incumetat si eu la niscaiva pitziponceala impreuna cu colegele mele…Pitzi.
Adicatelea…am stat 3 ceasuri in SPA-ul hotelului, mergand din sauna in jacuzzi si din jacuzzi in sauna, pana am ajuns ca niste pui numai buni de pus pe gratar. Dupa ce am decis ca a fost suficient acest tratament…inuman de muratureala, am mers in oras, si ca 3 Pitzi care se respecta, am comandat salate. Apogeul a fost atins atunci cand chelnerul ne-a intrebat ce vrem sa bem. Nu am crezut ca voi apuca ziua dar, am comandat o apa plata. Cu lamaie. Ewwwww…..
Nu a fost chiar rea.

4 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

ioooi, rau ai ajuns :P

Pinky spunea...

Sa stii ca da:))))
Momentul cel mai penibil a fost atunci cand chelnerul m-a intrebat cu subanteles daca vreau si lamaie la apa mea plata. It was ey first :P

vlad dodan spunea...

Oh boy, am intrat pe aia cu Piţi si m-am crucit. Am ras pana m-a durut burta si am avut surpriza sa regasesc 2 colege din liceu, moment in care am zis ca sanatatea mea e mai importanta si-am inchis site-ul ca sa nu mor de ras!

Pinky spunea...

Vai daaaa!!!!!Liceul nostru...imi imaginez ca e plin de Pitzies acum. Din pacate...